Które ze zdań są prawdziwe a które fałszywe

1.Odcinek ma dokładnie 1 oś symetrii
2.Każdy trójkąt równoramienny ma dokładnie 1 oś symetrii
3.Istnieje trójkąt prostokątny który ma oś symetrii
4.Jeżeli trójkąt ma oś symetrii to jest równoramienny
5.Istnieje trójkąt który ma dokładnie 2 osie symetrii
6.Każdy romb na dokładnie 2 osie symetrii
7.Jeżeli pięciokąt ma oś symetrii to przechodzi ona przez 1 z wierzczołków
8.Jeżeli czworokąt ma oś symetrii to przechodzi ona przez 1 z wierzczołków

3

Odpowiedzi

2009-12-13T18:21:40+01:00
1. fałsz
2. tak
3. fałsz
4. fałsz
5. fałsz
6. tak
7. tak
8.nie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:22:23+01:00
1; nie
2;tak
3;tak
4;tak
5;nie
6;tak
7;tak
8;nie
2009-12-13T18:22:55+01:00
1.Odcinek ma dokładnie 1 oś symetrii (fałsz)
2.Każdy trójkąt równoramienny ma dokładnie 1 oś symetrii (prawda)
3.Istnieje trójkąt prostokątny który ma oś symetrii (prawda)
4.Jeżeli trójkąt ma oś symetrii to jest równoramienny (fałsz)
5.Istnieje trójkąt który ma dokładnie 2 osie symetrii (fałsz)
6.Każdy romb na dokładnie 2 osie symetrii (prawda)
7.Jeżeli pięciokąt ma oś symetrii to przechodzi ona przez 1 z wierzczołków (prawda)
8.Jeżeli czworokąt ma oś symetrii to przechodzi ona przez 1 z wierzczołków (fałsz)