Uzupełni zdania wyrażeniami : ojczyzna, głód, nieszczęśliwa miłośc, swoje niedbalstwo, silny ból głowy.
Zdania:
Powódź zniszczyła zbiory i ludzie cierpieli............. . Chora od kilku lat cierpiała na.................................... . Wielu bohaterów literackich cierpiało z powodu............................................. . Cierpiał przez...................................... . Niejeden raz przychodziło Polakom cierpiec za ........................ .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:23:50+01:00
1)głód
2)silny ból głowy
3)miłości
4)swoje niedbalstwo
5)ojczyznę
2 5 2
2009-12-13T18:24:10+01:00
1.głód
2.silny ból głowy
3.nieszczęśliwa miłośc
4.swoje niedbalstwo
5.ojczyzna
3 5 3
2009-12-13T18:25:08+01:00
Słowa w kolejności w jakiej należy je wstawić: głód, silny ból głowy, nieszczęśliwej miłości, swoje nedbalstwo, ojczyzne
2 5 2