To chociaż trochę zmieni się świat
To, chociaż trochę zmieni się świat

Piszę do Pana ten list, aby podzielić się moimi odczuciami, dotyczącymi wiersza

Piszę do Pana ten list, aby podzielić się moimi odczuciami
dotyczącymi wiersza

Gdzie przecinek daje naj nie strzelajcie

2

Odpowiedzi

2009-12-13T18:30:03+01:00
To, chociaż (...)
To, chociaż (...)
Piszę, do Pana ten list, (...)
Piszę, do Pana (...)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:30:09+01:00
To, chociaż trochę po 2 wyrazie
To, chociaż trochę po 2 wyrazie

Piszę do Pana ten list, aby podzielić się moimi odczuciami, dotyczącymi
po 5 wyrazie i po 10 wyrazie

Piszę do Pana ten list, aby podzielić się moimi odczuciami, dotyczącymi wiersza
po 5 wyrazie i po 10 wyrazie
1 5 1