Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:36:33+01:00
1)Twoje oczka czarujące więcej warte niż tysiące bo tysiące się rozlecą a Twe oczka zawsze świeca.


2)Kiedy komuś spadną spodnie
Trudno już je podnieść godnie ...


3)Przykro o tym mówić
Często nie wypada
Że alkohol i kobieta
Zrobią z chłopa dziada


4)Niech sobie ten przepis przeczyta elita ...
Że każda śmietanka na deser jest bita ...........



5)Z okazji Świat Bożego Narodzenia, życzę Ci na stole dużo jedzenia. By ryba świetnie smakowała i kapusta pięknie się prezentowała. Choinka ślicznie świeciła i każda bombka się mieniła. Byś znalazł pod choinką prezentów moc, w tę świąteczną noc.
2009-12-13T18:40:39+01:00
I kury i wróbelki
chciały by mieć pantofelki
ale nózki dziwne mają
i pantofle im spadają
więc paluszki zimne mają
tylko skaczą i gdakają.
2009-12-13T18:43:51+01:00
Kiedyś pewien kot
znalazł do sejfu kod
były tam dwie komórki,
płyty z utworami Mikołaja Gomółki,
książki: " złoty rok"
i "brązowy lok"
a na górze
białe róże
oraz rysunków stos.