Napisz słowa pożegnania pasujące do podanych sytuacji:
a) kończy sie obóz. żegnasz sie z koleżankami i kolegami.
b0 byleś w odwiedzinach u dziadków. wyhodzisz i żegnasz sie z nimi.
c) w imieniu całej klasy żegnasz nauczycielkę, która odchodzi z waszej szkoły..
do kazdego przykładu mają być po 2 - 3 zdania:P

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T17:24:36+02:00
A) Bardzo przyjemnie spędziłam z wami czas. Mam nadziję, że się do mnie odezwiecie, gdy wrócicie już do swoich domów. Cześć wszytkim !
b) Dziękuję że zoobowiązaliście się by przyjąć mnie na wakację. Bardzo mi się tu podobało. Do widzenia !
c) Bardzo nam przykro, że pani odchodzi. Nie wiem, czy znajdziemy drugą tak wspaniałą nauczycielkę. Jesteśmy pani wdzieczni za całą widzę, którą zdobyliśmy przez te lata.
10 4 10
2009-09-08T17:26:26+02:00
Postaram się pomóc;)


a) no to czy majcie się;) szkoda ze już koniec obozu!
ale jesteśmy w kontakcie wiecie g-g komórka;) do popiszemy jutro;)

b)dowidzenia babciu! dowidzenia dziadku!dziękuje za gościne;)
oiecuje ze niedługo znowu wpadne!

c)w imieniu całej klasy chciała bym pani bardzo serdecznie podzienkować za nauke matematyki(bądź innego). I oczywiście za cały trud jaki pani w nas włożyła. Bardzo serdecznie dzienkuje i zycze zdrowia.
6 3 6
2009-09-08T17:28:25+02:00
A) była to wspaniała przygoda z wami ten obóz był wspaniały. Teraz kończymy naszą przygode ale mam nadzieje ze spotkamy sie za rok do zobaczenia kochani;)
b) przyjade za tydzień i zowu po plotkujemy sobie papa dziadziu i babciu;D
c) Droga pani tu pada imie nauczycielki;D te lata które spędziła pani ucząc nas w tej szkole były dla nas nie zapomniane. Mamy nadzieje ze nie zapomni pani o nas i bedzie nas odwiedzac czasami
1 5 1