Przetłumaczyć treść:

Our first model has an informal but stylish outfit. He's wearing an attractive plain, brown leather jecket and a tight, cotton T-shirt. It's long-sleeved, I think. I particulary like those casual, baggy, black jeans.
The next model is wearing a shiny, grey, nylon jacket with matching trousers. She's also got a large, spotty scarf around her neck - a touch of humour from the designer, I feel - and a spotty, long-sleeved, blouse. And on her feet are simple but stylish black leather shoes. A very elegant outfit, in my opinion.
Now we have a more unusual outfit. She's wearing a red, stripy, top and a long, dark, wool, coat. Below that, a short, a stripy skirt and black, leather high-heeled shoes. It's a very strange look - I'm not sure I like it, and I doubt it will catch on.

2

Odpowiedzi

2009-09-08T17:32:26+02:00
Nasz pierwszy model ma nieformalne lecz stylowe ubranie. Nosi atrakcyjny, prosty, brązowy skórzany płaszcz oraz obcisły, bawełniany T-shirt. Myślę, że ma długi rękaw. Lubię zwłaszcza te stylowe, workowate, czarne jeansy.
Następny model nosi błyszczący, szary, nylonowy płaszcz z pasującymi spodniami. Ma również duży, cętkowany szalik dookoła szyi - myślę, że to troszkę humoru od projektanta, - oraz cętkowaną bluzę z długim rękawem. Na jej stopach są proste ale stylowe czarne skórzane buty. W mojej opinii, bardzo elegancki strój.
Teraz mamy troszkę niezwykły ubiór. Modelka nosi czerwony, paskowany top oraz długi, czarny, wełniany płaszcz. Poniżej tego, krótka, paskowana spódniczka oraz czarne, skórzane buty na wysokim obcasie. Wygląda to dziwnie - nie jestem pewny czy mi się to podoba, i wątpię że tak jest.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T17:56:41+02:00
Nasz pierwszy model miał nieformalny, ale stylowy strój. Był ubrany w atrakcyjną, gładką, brązową, skórzaną kurtkę i obcisła, bawełnianą koszulkę. Wydaje mi się, że ma długie rękawy. Szczególnie lubię te swobodne, workowate, czarne Dżinsy.
Następny model ma na sobie świecącą, szarą, nylonową kurtkę z dobranymi w tym samym kolorze spodniach. Ona ma także duży szalik w groszki wokół szyi – dotyk humoru od projektanta, i bluzkę z długim rękawem w groszki (kropki). Na jej nogach są proste, ale stylowe czarne skórzane buty. W mojej opinii bardzo elegancki strój.
Teraz mamy bardziej niezwykły strój. Ona jest ubrana w czerwony top w paski i długi, ciemny, wełniany płaszcz. Poniżej krótka spódnica w paski i czarne, skórzane buty na wysokim obcasie. To jest bardzo dziwny widok (wygląd) – nie jestem pewna, czy mi się podoba, wątpię, żeby się przyjął.
1 5 1