Odpowiedzi

2009-12-13T18:36:58+01:00
Np. Wszystko by sie ślizgało jak na lodowisku ale zato nie męczylibyśmy się ;p
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:41:20+01:00
Można przypuszczać, że tego dnia wszystko było jak w każdy inny dzień w roku, ale było inaczej. W tym dniu nagle znikło ze świata tarcie. Zaczęły się same katastrofy: samochody się ślizgają nie mogąc zahamować, lub po prostu nie mogły ruszyć z miejsca, ludzie się ślizgali po chodnikach i ulicach jak po lodowisku. Nie mogłem uwierzyć co się dzieje, ale tak już niestety jest. Okropny widok rozbijających się pojazdów. Życie stało się koszmarem.