Odpowiedzi

2009-12-13T18:37:41+01:00
20 - 100%
9 - x %
dzielimy na krzyż
x= 45 %
Pani Anna - 45 %
tak samo robimy z resztą czyli pani barbara będzie miała 35 % a pani cecylia 20 %
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:39:02+01:00
9 : 7: 4 razem 20 części
Anna - otrzymała 9 z 20 części
Barbara - otrzymała 7 z 20
Cecylia - otrzymała 4 z 20

9/20*100%=900/20=45% (Anna)
7/20*100%=700/20=35% ( Barbara)
4/20*100%=400/20=20% ( Cecylia)
2009-12-13T18:38:52+01:00
9+7+4=20
anna 9/20
barbara7/20
cecylia 4/20
anna 45%
barbara 35%
cecylia 20%