Odpowiedzi

2009-12-13T18:40:17+01:00
W tę magiczną noc,
kiedy zmrok już dzień otuli,
życzę Ci niewiele, bo tylko ciszy na niebie,
magii okruszynkę.
Mniej smutków, radości więcej.
Zapachu drzewka, śpiewów anielskich.
Szczerych uśmiechów ludzkich.
Migoczących płomyków świec.
Snów błękitnych, słów bardziej dosłownych.
Cieplejszych dotyków dłoni,
wyraźniejszych smaków ust...
Mniej tych rzeczy, które bolą
i przeznaczenia zawsze po Twojej stronie.
Jeszcze mrozu, który wymaluje Twoje szyby,
wiary, nadziei i cierpliwości...
A nade wszystko zwykłego szczęścia,
gdziekolwiek teraz jesteś...
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T18:41:01+01:00
Życzenia, które Tobie życzę
na razie nie wyliczę,
więc podaję pierwsze z kraju
by Ci żyło się jak w raju.
By w wigilię u rodzinki
wszyscy mieli fajne minki.
By przy stole chciał zagościć
pakiet zdrowia i miłości
i u wszystkich był tak mocny
by pozostał całoroczny.
Wesołych Świąt !
2009-12-13T18:43:21+01:00
I mróz mlasnął swym jęzorem

Liżąc deszcz - śnieg zostawił

Opłatek w Wigilię, Boże Narodzenie z bałwanem

A na saniach Święty Mikołaj z prezentami w darze

I mróz mlasnął swym jęzorem

Liżąc staw - lód zostawił

Stary Rok łyżwowym odchodzi krokiem

A Nowy syci szampanem w tanecznym gwarze
1 2 1