Odpowiedzi

2009-12-13T18:38:44+01:00
Sposoby walki ze szkodnikami:
-metody mechaniczne
zwalczanie szkodników przez uzycie różnych maszyn rolniczych
- metoda zapobiegawcza
czyli sadzenie miedzy grządkami roślin, które odstraszają szkodniki
- stosowanie różnych wywarów np. z cebuli, rabarbaru
- metoda bilogiczna
- metoda genetyczna
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:41:17+01:00
Człowiek walczy ze szkodnikami na różne sposoby, zazwyczaj rozpyla, lub rozrzuca różnorodne środki dostępne na rynku. W przypadku owadów latających np. rozstawiane/ rozwieszane są różne lepy, bądź środki wydzielające nieprzyjemny i zabójczy zapach dla zwierzęcia. Natomiast w przypadkó małych gryzoni najczęstrze są staroświeckie pułapki, powoli zastępowane trutkami, przeznaczonymi do rozrzucenia po pokojach itp.
4 4 4
2009-12-13T18:45:12+01:00
We współczesnych czasach, aby pokonać szkodniki atakujące rośliny używa różnych środków owadobójczych. Działają one na zasadzie osłabienia szkodników i całkowitego wyeliminowania. Środki takie są szkodliwe dla organizmu człowieka. Mogą wywołać zatrucia i tym podobne. W przypadkach tragicznych nawet śmierć!
Takie środki nie są jednak jedynym sposobem na pozbycie cię szkodników... Szkodnikami są także ssaki takie jak myszy czy szczury. Specjalnie po to by je zlikwidować wyprodukowano-stworzono- trutki na szczury i łapki na myszy. Te sposoby pozbywania się szkodników są jednymi z tych drastycznych ale skutecznych.


mam nadzieje że ci sie podoba.. dzięki za przeczytanie- sama wymyślkiłam xD
3 4 3