Za rozwiazanie dam najlepsze
szybkonogi achilles rozpocząl pogoń zaq zółwiem gdy ten zanajdowal sie 100m od niego juz po pieciu sekundach dystansmiedzy nimi zmniejszyl sie opolowe zolw zadazy przebiec zaledwie 1 m gdy achilles go dogonil z jaka pretkoscia biegl achilles a z jaka zółw

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:45:20+01:00
Achlles biegł z V=10m/s
ponieważ 50m przebiegł w ciągu5s
2009-12-13T18:46:06+01:00
V=s/t
v=100m/5s*2 (bo 5 sekund to jedna druga drogi)
v=100m/10s
v=10 m/s
Achilles poruszał się z prędkością 10 m/s