Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:50:02+01:00
1 trójkąt
P=a*h
P=6dm*8dm=48dm
0b= a+b+c
Ob=6dm+8dm+10dm=24dm

2 trójkąt
P=a*h
P=40cm*12cm=480cm
Ob=40cm+13cm+37cm=90cm

3 trójkąt

P=a*h
P=78cm*20cm=1560cm
Ob=78cm+29cm+101cm=208cm
2 zadania nie wiem
3 3 3
2009-12-13T19:07:30+01:00
1 trójkąt
P=a*h
P=6dm*8dm=48dm
0b= a+b+c
Ob=6dm+8dm+10dm=24dm

2 trójkąt
P=a*h
P=40cm*12cm=480cm
Ob=40cm+13cm+37cm=90cm

3 trójkąt
P=a*h
P=78cm*20cm=1560cm
Ob=78cm+29cm+101cm=208cm

a do drugiego zadania nie ma żadnych danych???
1 5 1