Proszę,pomóżcie mi.Oto zadanie:
Piękno przyrody jest tematem wielu wierszy.Znajdź utwory trzech różnych poetów poświęcone temu zagadnieniu.Zapisz ich tytuły.Następnie samodzielnie ułóż krótki wiersz o przyrodzie.
Z góry dzięki...:D

2

Odpowiedzi

2009-09-08T17:40:34+02:00
Te wiersze to np:
-stepy akermańskie
a Mickiewicz
-na lipe
j kochanowski
-
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T18:13:50+02:00
Np.:
Jan Kochanowski "Serce roście..."
Adam Mickiewicz "Świtezianka"
Juliusz Słowacki "Rozłączenie"
Jan Twardowski "O lasach"
Jaroslaw Iwaszkiewicz"Ogrody"
1 5 1