Odpowiedzi

2009-12-13T18:44:48+01:00
Lubią wspominać o tych co odeszli i o tym jak było kiedys i jak jest dziś jak szybko posuwa sierozwój
... gdzyż boi sie tego co będzie po śmierci czy jest życie po śmierci

każdy dzień może być ostatnim

2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:47:16+01:00
1.Ludzie rozmyślają o przemijaniu, ponieważ zastanawiają się nad własnym sensem życia, są ciekawi do czego zmierzają, czy zdążą osiągnąć wytyczone sobie cele.
2.Człowiek odczuwa lęk przed śmiercią, gdyż obawia się nieznanego, odczuwa strach przed bólem, obawia się zostawić najbliższych.
3.Warto cieszyć się każdym dniem, gdyż drugi taki może się nigdy nie powtórzyć, możemy lada chwila umrzeć. Należy szanować wszystko to, co nas w życiu spotkało.
6 4 6
2009-12-13T20:07:16+01:00
Warto cieszyc sie kazdym dniem, gdyz nie wiemy co nas czeka jutro
1 5 1