Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:52:27+01:00
2009-12-13T19:15:10+01:00
A)y=x-3 dziedzina funkcji :xε c
muszą to być tylko kropki(-2,-5),(-1,-4),(0,-3),(1,-2),(2,-1) i muszą to być kropki od nieskończoności do nieskończoności

b)y=2x-1 df : -1 wieksze lub równe x<4
zaznacz punkt (-1,-3) który ma miec kółko zamalowane i punkt (4,7), który ma mieć kółko nie zamalowane i przeciągnij linie tylko od jednego punktu do drugiego.

c)3x df :xεR
zaznacz sobie kropki:(-1,-3),(1,3),(2,6),(3,9), i przeciągnij na tych punktach linię, tak żeby widać było, że nie ma początku i końca

d)y=x+2 df :x<3
zaznacz punkt (-1,-3) który ma być zamalowany i potem zaznacz punkt np: (1,3) przeciągnij linie od tego pierwszego punktu i niech przebiegnie przez drugi zeby bylo widac ze to nieskończoność