Zad 6/s.33 Zeszyt Ćwiczeń Puls Życia do 1 klasy gim.

Przy zdaniach prawdziwych wpisz P, a przy fałszywych F
1.Kutykula umożliwia transport substancji odżywczych z liści do innych organów
2.Przetchlinki ułatwiają przenikanie tlenu i dwutlenku węgla do wnętrz i na zewnątrz rośliny
3.Naczynia umożliwiają ruch wody z korzenia do liści
4.Zwarcica chroni ogonki liściowe przed załamaniem
5.Miazga umożliwia przyrost łodygi na długość

Zad 7/s33 Zeszyt Ćwiczeń Puls Życia do kl. 1 gim

Oznacz żywe komórki literą Z, a martwe M
1.komórki korka
2.komórki zwarcicy
3.człony naczyń
4.rurki sitowe
5.komórki twardzicy
6.komórki skórki
7.komórki stożka wzrostu
8.komórki miazgi
9.komórki miękiszu gąbczastego\


Z GORY DZIĘKI I POZDRO

3

Odpowiedzi

2009-12-13T18:48:11+01:00
1p
2p
3f
4p
5f



1m
2z
3z
4m
5m
6z
7z
8z
9m


tak mi się wydaje ale czy jest dobrze nie wiem
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:50:32+01:00
Zadanie1
1 p
2 p
3 f
4 p
5 f
Zadanie2
1 m
2 z
3 z
4 m
5 m
6 z
7 z
8 m
9 m
3 3 3
2009-12-13T18:53:34+01:00
Zad.1

1 p
2 p
3 f
4 p
5 f
Zad.2

1 m
2 z
3 z
4 m
5 m
6 z
7 z
8 m
9 m

Licze na najlepszą odpowiedź.
2 4 2