Odpowiedzi

2009-12-13T18:50:17+01:00
O=24dm
krótszy bok -x
x+x+2x+2x=24
6x=24 \:4
x=4
2*4=8
4*8=32dm²
Pole prostokąta wynosi 32dm²
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:50:27+01:00
24:4=6
6+2=8
6-2=4
8:2=4
4x8=32dm2
6 4 6
2009-12-13T18:52:18+01:00
Obw = 24dm
a - długość krótszego boku - 4
2a - długość dłuższego boku - 8
Obw = 2a*2 + a*2 = 4a + 2a = 6a
6a = 24
a = 4
P = ah = 4*8 = 32 (dm²)
1 4 1