Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T17:27:25+02:00
476-CDLXXVI
1492-MCDXCII
1648-MDCXLVIII
1789-MDCCLXXXIX
1998-MCMXCVIII
2008-MMVIII
2009-09-08T17:40:42+02:00
476 CDLXXVI
1492 MCDXCII
1648 MDCXLVIII
1789 MDCCLXXXIX
1998 MCMXCVIII
2008 MMVIII
2009-09-08T20:24:39+02:00
1.476
2.1492
3.1648
4.1789
5.1998
6.2008

ad.1 CDLXXVI
ad.2 MCDXCII
ad.3 MDCXLVIII
ad.4 MDCCLXXXIX
ad.5 MCMXCVIII
ad.6 MMVIII