Odpowiedzi

2009-12-13T18:52:24+01:00
WŁAŚCIWOŚCI AZOTU :

Właściwości fizyczne:
-gaz
-bezbarwny
-słabo rozpuszcza się w wodzie

Właściwości chemiczne :
-niemetal
-bezwonny
-nie podtrzymuje spalania
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:54:11+01:00
- jest gazem,bezbarwny,bezwonny,bez smaku,
- trudno rozpuszczalny w wodzie,
- nie podtrzymuje palenia,
- w temperaturze pokojowej jest mało reaktywny,
- po ogrzaniu reaguje z tlenem, wodorem, niektórymi metalami

gęstość - 0,00125 g/cm3
Temp. topnienia - -210,0 *C
Temp. wrzenia - -195,8 *C

7 3 7
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T19:12:53+01:00
Właściwości fizyczne azotu:
- jest gazem
- bezbarwny
- bezwonny
- bez smaku
- gęstość = 0,00125 g/cm3

Właściwości chemiczne azotu:
- niemetal
- trudno rozpuszczalny w wodzie
- nie podtrzymuje palenia
- w temperaturze pokojowej jest mało reaktywny
- po ogrzaniu reaguje z tlenem, wodorem, niektórymi metalami
- temp. topnienia = 210,0 stopni C
- temp. wrzenia = 195,8 stopni C
9 5 9