Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T18:54:11+01:00



6x=180
x=30

30*5=150

30+150=180

miary tych kątów to 30 i 150

licze na naj

1 5 1
2009-12-13T18:55:22+01:00
Kąty przyległe mają 180 stopni.

α = 180 stopni : 6 = 30 stopni
β = 30 stopni * 5 = 150 stopni
2009-12-13T18:55:17+01:00
X=pierwszy kąt
5x=drugi kąt

180=miara dwoch katow przyleglych

6x=180 / :6
x=30
x=30=pierwszy kąt
5x=150=drugi kat

Odp: Kąty mają kolejno 30 i 50 stopni