Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T18:48:07+02:00
1)10 8/9 - 4 7/8 + 5/6= (784-351+60)/72=493/72=6 61/72
10 8/9=98/9=784/72
-4 7/8=-389/8=-351/72
5/6=60/72

2)4 1/2 + 6 3/4 - (12-5 3/8)=(36+54-53)/8=37/8=4 5/8
4 ½=9/2=36/8
6 ¾=27/4=54/8
6 5/8=53/8

3)4 5/6 + 2 1/2 - 3 2/3 +5 1/12=(58+30-44+13)/12=47/12=3 11/12
4 5/6=29/6=58/12
2 ½=5/2=30/12
3 2/3=11/3=44/12
5 1/12=13/12
2009-09-08T18:56:40+02:00
1)
10 8/9 - 4 7/8 + 5/6= (784-351+60)/72=493/72=6 61/72
10 8/9=98/9=784/72
-4 7/8=-389/8=-351/72
5/6= 60/72

2)
4 1/2 + 6 3/4 - (12-5 3/8)=(36+54-53)/8=37/8=4 5/8
4 ½=9/2=36/8
6 ¾=27/4=54/8
6 5/8= 53/8

3)
4 5/6 + 2 1/2 - 3 2/3 +5 1/12=(58+30-44+13)/12=47/12=3 11/12
4 5/6=29/6=58/12
2 ½=5/2=30/12
3 2/3=11/3=44/12
5 1/12= 13/12