Odpowiedzi

2009-12-13T19:09:07+01:00
Bóg działając poprzez Kościół, wyzwala nowo narodzonego człowieka spod mocy zła, i obdarzając go nowym życiem zmartwychwstałego Chrystusa, wprowadza do społeczności swego ludu: nowo narodzony wychodzi na spotkanie Boga w społeczności Kościoła i nawiązuje z Bogiem łączność, która ma się wzmocnić i rozwinąć w wypróbowaną przyjaźń w dalszym świadomym i dojrzałym życiu chrześcijańskim.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:14:55+01:00
BOŻE TWÓJ SYN OCHRZCZONY PRZEZ JANA W WODACH JORDANU ZOSTAŁ NAMASZCZONY DUCHEM ŚWIĘTYM,A GDY WISIAŁ NA KRZYŻU,Z JEGO BOKU WYPŁYNĘŁA KREW I WODA,PO SWOIM ZAŚ ZMARTWYCHWSTANIU NAKAZAŁ UCZNIOM "IDŹCIE I NAUCZAJCIE WSZYSTKIE NARODY,UDZIELAJĄC IM CHRZTU W IMIĘ OJCA I SYNA,I DUCHA ŚWIĘTEGO.

BÓG WSZECHMOGĄCY,OJCIEC,PANA NASZEGO,JEZUSA CHRYSTUSA ,KTÓRY CIĘ UWOLNIŁ OD GRZECHU I ODRODZIŁ Z WODY I Z DUCHA ŚWIĘTEGO,ON SAM NAMASZCZA CIĘ KRZYŻMEM ZBAWIENIA,ABYŚ WŁĄCZONY W LUD BOŻY WYTRWAŁ W JEDNOŚCI Z CHRYSTUSEM KAPŁANEM,PROROKIEM I KRÓLEM NA ŻYCIE WIECZNE.AMEN
7 4 7