Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T18:59:32+01:00
Więc tak :
1. Wywieszamy flagi narodowe na szkołach,sejmach,ratuszach, itp.
2. Śpiewamy hymn narodowy .
3.Uczestniczymy w mszy świętej.
A DALEJ TO SOBIE WYNYŚl myśle żę pomogłam :)
choć trochę .
1 4 1
2009-12-13T19:00:05+01:00
Idziemy do kosciołów gdzie są msze za konstytucje 3 maja,apele w szkołach,wystąpienia polityków oraz premiera i prezydenta.
1 4 1