Odpowiedzi

2009-12-13T19:02:44+01:00
Witam!

a=b u=4v 3r=s
2a+b=9 5u-v=10 3r+s=24

2b+b=9
3b=9
b=3=a

5u-v=10
20v-v=10
19v=10
v=1,9
u=4*1,9=7,6

3r+s=24
3r+3r=24
6r=24
r=4
3*4+s=24
s=12

Pozdrawiam!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:05:51+01:00
1)
a=b
2a+b=9

a=b
2b+b=9

a=b
3b=9

a=b
b=3

a=3
b=3

2)
u=4v
5u-v=10

u=4v
5(4v)-v=10

u=4v
19v=10

u=4v
v=10/19

u=40/19
v=10/19

3)
3r=s
3r+s=24

3r=s
3r+3r=24

3r=s
6r=24

3r=s
r=4

s=12
r=4


2009-12-13T19:07:48+01:00
2a+b=9
2b+b=9
3b=9/÷3
b=3

5u-v=10
5*(4v)-v=10
20v-v=10
19v=10/÷19
v=10
19

3r+s=24
s+s=24
2s=24/÷2
s=12

Ot i wszystko ;D .