Odpowiedzi

2009-12-13T19:03:38+01:00
1cm - 30000cm

1cm - 0,3 km
2.5cm - x km
______________
x= 0,75 km
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:05:03+01:00
Skala 1 : 30000
na mapie | w terenie
1cm | 30000 cm
1 cm | 300 m
1cm | 0,3
0,3 * ( razy ) 2,5 = 0,75

nie wiem jakim sposobem to rozwiązujesz , ale ja takim ;p
2009-12-13T19:07:56+01:00
1cm-30000cm
1cm-300m

2,5cm*30000cm=75000cm
75000cm=750m
Odp:Rzeczywista odległość to 750m.