Odpowiedzi

2009-12-13T19:56:49+01:00
Drogi pamietniku...
Dzis dzien był naprawde fajny. Warszawa noca wyglada pieknie.Razem z moja dziewczyna siedzielismy i patrzelismy na gwiazdy.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:05:11+01:00
Okropna noc! Warszawa 23-10,1940r

Wczoraj w nocy Niemcy urządzili łapanki na naszej ulicy.Podjechali do mieszkania naprzeciwko mojego.Słyszałem tylko głosy i strzały.Kobietę z dzieckiem zabrali,natomiast schorowanego dziadka i mężczyznę zastrzelili.To straszne co oni robią.Niemcy to zimni dranie którzy nie mają serca.Ciekawe czy swoja rodzinę też potrafili by zabić?Ja się ukrywam,na szczęście do mnie nie przyszli bo moje mieszkanie jest oficjalnie puste.Zabrali jeszcze kogoś z bloku naprzeciwko.Mam nadzieję,że nie wpadnę w ich łapska splamione krwią.
6 2 6