Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:09:14+01:00
Sahara Zachodnia leży w północno-zachodniej części Afryki. Graniczy na północy z Marokiem, Algierią i Mauretanią na wschodzie i południu. Zachodnia część graniczy z Oceanem Atlantyckim. Prawie całe terytorium zajmuje pustynia kamienista (hamada), jedynie na południu pojawiają się piaszczyste wydmy. Teren jest w przeważającej mierze płaski, z wysokimi klifami u wybrzeży oceanu.
5 4 5
2009-12-13T19:10:29+01:00
Sahara leży w północnej Afryce .
5 2 5
2009-12-13T19:11:32+01:00
Sahara znajduje się w północnej Afryce nad Oceanem Atlantyckim
5 3 5