Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:10:14+01:00
Bóg jest postacią, która panuje nad całym wszechświatem. Nie ma nikogo nad Bogiem.
2009-12-13T19:10:35+01:00
Jest porównywany do wszystkiego, od nieosobistego Stwórcy Życia do życzliwego, osobistego, wszechmocnego Stworzyciela. Występuję pod różnymi imionami, jak Zeus, Jupiter, Brahma, Allah, Ra, Odin, Aszur, Izanagi, Viracocha, Ahura Mazda I Wielki Duch. Jest postrzegany przez niektórych jako Natura Matka, przez innych jako Bóg Ojciec
1 4 1
2009-12-13T19:14:56+01:00
Bóg to osba która stworzyła swiat i jest w najdrobniejszych szeczgółach naszego wszechświata.Bóg zaprasza na do tego byśmy się nwzajem miłowali , przyjażnili czy kochali.Poprzez modlitwę czy śpiew rozmawia, z bogiem i próbujemy go pozanć.Bóg jest dobry i sprawiesliwy.