Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:34:35+01:00
Słowa te są na melodię kolędy pt. Mędrcy świata monarchowie.
1)
Wznieście Bogu chwały pienia, wznieście aniołowie!
Niech o wieści wybawienia cały świat się dowie!
Wielkie, wielkie się ludzkości Miłosierdzie stało.
Boży Syn na ziemi gości ludzkie przyjął ciało.
2)
Sprawiedliwy Król Syjonu, Niebo nam odmyka
I zstępuje z Swego tronu w kształcie niewolnika.
Do nas się grzeszników zbliża z łaską i pociechą,
Aby nas cierpieniem krzyża wyswobodzić z grzechu.
3)
W stajni spoczął Syn Człowieczy, Jako słabe dziecię
Jednak z nędzy On wyleczy Ciebie grzeszny świecie.
Niechaj tylko Jezusowi serca się otworzą,
On zagoi, On uzdrowi Rany Mocą Bożą.
4)
Skłońcie dumni swe kolana, zdóbcie się pokorą
Bo u żłóbka Tego Pana gaśnie blask pozoru!
Kiedy możni już zaniemią, wiatr ich prochy zmiecie
Wtedy rządzić będzie ziemią Betlejemskie Dziecię.
5)
Biedni świata prostaczkowie, o przychodźcie śmiało
A znajdziecie w Jego słowie pomoc doskonałą!
Teraz w sercach naszych trony pragnie pozakładać
Potem w chwale uwielbiony z nami wiecznie władać.

zaniemią- znaczy zaniemogą

Przy okazji Wesołych Świąt życzę
1 5 1
2009-12-13T19:43:03+01:00
Do tej piosenki; http://www.youtube.com/watch?v=LEDi7TxQPz4
masz tu początek! :)

Aniołowie zeszli juz
na ziemie donas tu
A gdy oni sa z nami
nas ogarnia świateczny czas

świąteczny czas

Gdy są swieta jest nam tu
bardzo dobrze zyc w domu
bo nas strzeże anioł stróż
Bo są świeta i każdy strzeże nas

oświateczny czas

bardzo chcemy znow panie Boże moj
Narodz sie i zyj w srod nas
zostan z nami juz
nie odchodz do nieba!
Panie Boże mój.. zostań tu z nami!
Ja tak bardzo chce.. bys ze mna został..

reszte musisz sobie wymyslec sam :)
Ale duzo to nie zostało.. :))
To jest łatwe.. trzeba się tylko troszkę wsłuchać! :)
5 4 5