Poniżej wymienione czynności które uczeń musi wykonać podczas planowania doświadczenia Uporządkuj je w poprawnej kolejności
formułuje wnioski
przeprowadza doświadczenie
zbiera wyniki
formułuje hipoteze
określa problem badawczy
Analizuje i interpretuje wyniki doświadczenia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T17:36:59+02:00
1.formułuje hipoteze
2.przeprowadza doświadczenie
3.zbiera wyniki
4.formułuje wnioski
5.określa problem badawczy
6.analizuje i interpretuje wyniki doświadczenia
5 3 5
2009-09-08T17:39:59+02:00
Określa problem badawczy
formułuje hipoteze
przeprowadza doświadczenie
Analizuje i interpretuje wyniki doświadczenia
zbiera wyniki
formułuje wnioski

Tak powinno byc poprawnie.
2 2 2
2009-09-08T17:40:14+02:00
6) formułuje wnioski
3) przeprowadza doświadczenie
4) zbiera wyniki
2) formułuje hipoteze
1) określa problem badawczy
5) Analizuje i interpretuje wyniki doświadczenia
2 3 2