Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:15:51+01:00
Najprościej jest z x. Najpierw trzeba go policzyć a dopiero potem jest ok.

I liczba- x+233
II liczba-x
III liczba- x+x+233

równanie
x+233+x+x+x+233=966
4x+466=966
4x=500
x=125

I liczba- 125+233=358
II liczba 125
III liczba- 250+233=483

(125+233)+(250+233)+125=966
2009-12-13T19:17:46+01:00
1 = 125
2 = 125+233=358
3= 358+125=483x2=966
2 4 2