Z góry dzięki za rozwiązanie za szybkie rozwiązanie dam najlepszą odpowiedz.
Oblicz,pamiętając o kolejności wykonywania działań.
a) (3,24-2,48):0,4=
b) 64,64:0,8:0,8=
c) 45,72:0,9*0,2=
d) (3,48+4,52:1,6):0,5=
e) (3,48+4,52:1,6:0,5=

3

Odpowiedzi

2009-12-13T19:17:18+01:00
A) 1,9
b)101
c)10,16
d)12,61
e)9,13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:20:39+01:00
A) (3,24-2,48) :0,4 = 0,76 : 0,4 = 1,9
b) 64,64 : 0,8 : 0,8= 80,8:0,8 = 101
c) 45,72 :0,9 * 0,2= 50,8 :0,2= 254
d) (3,48+4,52:1,6) :0,5= 6,305 :0,5=12,61
e) 3,48+4,52:1,6:0,5= 1,4125 +3,48=4,8925

Wydaje mi sie ze dobrze...
Liczę na naj ;]
2009-12-13T19:22:58+01:00
A) (3,24-2,48):0,4=0,76:0,4=1,9
b)64,64:0,8;0,8=80,8:0,8=101
c) 45,72:0,9*0,2=50,8*0,2=10,16
d) (3,48+4,52:1,6):0,5=(3,48+2,825):0,5=6,305:0,5=12,61
w tym ostatnim nie wiem gdzie się kończy nawias ; )