Przepis na potrawe chroniącą przed ''ludożerstwem''

składniki :
szczypta życzliwośći
3-4 uśmiechy
garść ''uprzejmych słów''
2 łyżki szczerości
18dag rozumu
odrobina zrozumienia
miska uczciwośći
1 kg dobroci
28 g uśmniechu

z tych rzeczy powyżej napisz cały przepis np. Na początku wsypać 28 g uśmiechu do miski uczciwości. i tak z wszystkimi zeby sie wszystko spójnie łączyło ;). PILNE ! z góry dziękuję. ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:27:28+01:00
Na poczatku wsypac 28g uśmiechu do miski uczciwości, dodać 1 kg dobroci, 18 dag rozumu wymieszac te skladniki i schlodzic w lodowce przez 15 minut. Nastepnie dodac do przygotowanej masy szczytpe zyczliwosci i 3-4 usmiechy, 2 lyzki szczerosciwymieszac. tak przygotowane danie udekorowac garścią uprzejmych słów i odrobina zrozumienia.
1 5 1
2009-12-13T19:41:31+01:00
Na poczatku do miski uczciwości dodajemy 1 kg dobroci.Wsypujemy 2 łyżki szczerości,28 g usmiechu i 18 dag rozumu oraz odrobine zrozumienia,a do tego garsc 'uprzejmych slow'.Do powstalej potrawy dodajemy 3-4 usmiechy.Wszystko doprawiamy szczypta zyczliwosci.Taka smaczna potrawa na pewno ochroni nas przed 'ludozerstwem'.
2 3 2