3.

z podanych wyrazów wykreśl ukryte obok siebie po dwie litery, które dodane do litery R i czytane kolejno utworzą hasło związane z budową czasteczek kwasów.

PESTKA ---- ROZTWÓR ---- MAK ---- KWADRAT ----- SOSNA ---- MEWA

Hasło: R.............................................

Prosze o pomoc kompletnie nie wiem o co w tym chodzi .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:27:42+01:00
Hasło: Reszta kwasowa
R + pEStka + roZTwór + mAK + kWAsowa + SOsna + meWA
3 5 3
2009-12-13T19:27:58+01:00
2009-12-13T19:29:45+01:00