Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:31:04+01:00
A) 11+(-12)+39+9-8=-1+39+9-8=39
b)45+(-9)+(-91)+5=-50
c)-4½+⅙+(-½)+1⅓=-4,5-0,5+⅙+1 2/6=-5+1,5=-3,5
d)6,25+(-¼)+(-⅗)+0,75=6,25-0,25-0,6+0,75=6,15
2009-12-13T19:31:59+01:00
A) -89
b -132
c)sorry ale dalej nie umiem xd
2009-12-13T19:32:42+01:00
A) 11+(-12)+39+9-8=+39
b)45+(-9)+(-91)+5=+50
c)-4½+⅙+(-½)+1⅓=4,5-0,5+⅙+1 2/6=-5+1,5=-3,5
d)6,25+(-¼)+(-⅗)+0,75=6,25-0,25-0,6+0,75=6,15