Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:32:56+01:00
flisz (powstały po fałdowaniu)
skały osadowe eoceńskie (powstały po fałdowaniu)
skały osadowe serii reglowej górnej (płaszczowina choczańska)
skały osadowe serii reglowej dolnej (płaszczowina kriżniańska)
skały osadowe serii wierchowej - płaszczowiny (Czerwonych Wierchów, Giewontu,..)
skały osadowe serii wierchowej autochtoniczne
skały przeobrażeniowe
skały przeobrażeniowe /skały magmowe/ skały przeobrażeniowe
1 5 1
2009-12-13T19:33:44+01:00
Skały magmowe
Skłay osadowe
Skały przeobrażeniowe
skały przeobrażeniowe /skały magmowe/ skały przeobrażeniowe
i to chyba wszystike. ;P
1 5 1
2009-12-13T22:33:27+01:00
Skały magmowe
skały granitowe
1 5 1