Kasia z klasy VI c poszła do biblioteki aby poszukać informacji do pracy na temat polskich zabytków. Dokończ dialog dziewczynki z bibliotekarką. Spośród podanych w ramce pozycji wybierz tylko te, które przydadzą się Kasi.
__________________________________________________________
encyklopedia, słownik ortograficzny, książka pt. Skarby Wawelu , zbiór wierszy dla dzieci, Przewodnik po polsce, gramatyka j. polskiego, książka kucharska, Przyroda Małopolski.
__________________________________________________________
Czyli chodzi o to żeby ułożyć dialog

zaczyna się to tak

-Dzień Dobry.
-Dzień Dobry. W czym mogłabym Ci pomóc?

2

Odpowiedzi

2009-12-13T19:38:25+01:00
-Dzień dobry!
-Dzień dobry w czym mogę pomoc?
-Chciałabym wypożyczyć coś o polskich zabytkach.
-Co konkretnie?
-Encyklopedie i jakiś przewodnik po zabytkach Polski.
-Już daje.
-Dziękuje!Do widzenia!
-Do widzenia!
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:41:49+01:00
-Dzień Dobry.
-Dzień Dobry. W czym mogłabym Ci pomóc?
- Mam napisać pracę na temat polskich zabytków i w związku z tym chciałabym wypożyczyć książki, w ktorych znajdę niezbędne informacje na ten temat. Jakie książki może mi pani polecić?
- Posiadamy w zasobach biblioteki między innymi takie książki jak: Skarby Wawelu, Przewodnik po Polsce i Przyroda Małopolski.
- Czy są one obecnie dostępne do wypożyczenia?
- Tak.
- W takim razie poproszę o wypożyczenie tych książek oraz encyklopedii. W encyklopedii zapewne znajdę jakieś informacje na temat interesujących zabytków opianych w poleconych przez panią książkach...
- Niewątpliwie. Zaraz podam Ci wszystkie wymienione pozycje. Proszę, oto one.
- Dziękuję bardzo. Do widzenia.
- Do widzenia.
19 4 19