Odpowiedzi

2009-12-13T19:35:14+01:00
1. Tlen. Bez tlenu nie może oddychać.
2. Pożywienie. Bez pokarmu może się zagłodzić na śmierć.
3. Woda. Bez wody będzie spragniony i umrze.

Mam nadzieję, że pomogłam;) Liczę na naj!. ;P
2 3 2
2009-12-13T19:35:58+01:00
Światło, ciepło, rośliny zwierzęta, wode
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:41:22+01:00
Niektórzy myślą, że do życia jest potrzebne tylko: woda, jedzenie, tlen. Ja mówię, że nie tylko to, gdyż udowodniono naukowo, że człowiek potrzebuje do życia dwutlenku węgla (lecz w minimalnym stopniu). Albo przykład wzięty z życia codziennego, człowiek potrzebuje ciepła (rodzinnego i fizycznego), bez ciepła nie można żyć, ile to mówią w w różnych serwisach, że tego dnia z mrozu umarło kilka osób (mówię tutaj o porze roku: zima, wczesna wiosna, późna jesień). Jest wiele innych czynników, ale te są najważniejsze!
1 5 1