Odpowiedzi

2009-12-13T19:40:37+01:00
Radio bywa nazywane teatrem wyobraźni, ponieważ przysłuchując się dźwiękom, wyobrażamy sobie różne rzeczy. Nasz umysł wzbogaca się o nowe myśli, a my czujemy się lepiej.
19 3 19
  • 13p
  • Początkujący
2009-12-13T19:46:22+01:00
Radio często nazywane bywa teatrem wyobraźni głównie dlatego,iż aby dokładnie zrozumieć to o czym się tam mówi,zrozumieć piosenkę musimy posłużyć się swoją wyobraźnią.
Wyobrazić sobie ludzi,nastój i wiele innych rzeczy,dzięki którym to wszystko wydaje się nam bardziej realistyczne.W tym teatrze,rolę aktorów spełniamy my sami.Od nas zależy wszystko,co jesteśmy w stanie sobie wyobrazić.Dzięki tamu radio rozwija ją a to daje nam nieograniczone możliwości!W naszej wyobraźni możemy stworzyć najznakomitsze spektakle rodem z Shespira,i na dodatek nic nas to nie kosztuje.
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:46:26+01:00
Radio nazywane jest teatrem wyobraźni, ponieważ nie widzimy dziennikarzy prowadzących audycje, nie widzimy też reklam i wokalistów. Słyszymy muzykę i słowa, resztę musimy ujrzeć sami. To częściowo od nas zależy czy odbierzemy daną piosenkę jako smutną, albo wesołą. To my zamykając oczy możemy ujrzeć obraz tych słów i melodii. Artyści dają nam podpowiedź, bo w swoje utwory wkładają serce i mnóstwo emocji. Ale czy z tej podpowiedzi skorzystamy? To już nasza sprawa. Każde słowo możemy interpretować inaczej, tak aby mówiło o nas, o naszych problemach, sukcesach, słabościach.
29 4 29