Ułóż i zapisz w zesztcie tekst reklamy dowolnego produktu. Zastosuj części mowy wybrane spośród podanych.
-partykuły wzmacniające znaczenie wyrazów:
tylko,jedynie,naprawdę,właśnie,przecież,aż,nawet,już
-przysłówki:
niezawodne,skuteczne,czysto,łatwo,doskonale,bezpłatnie,szybko,nieprawdopodobnie,wyjątkowo
-zaimki nieokreślone:
nikt,nic,wszyscy,każdy,żaden,zawsze,wszędzie,nigdy

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:42:20+01:00
Reklama szamponu.:

Jedyny i nie powtarzalny szampon firmy "MoDeL"
Jeśli twoje włosy są zniszczone suhe i masz rozdwojone końcówki?to kupe szampon firmy MoDeL !! po użyci stana cie miekkie puszyste i nigdy więcej nie bedziesz sie borykac z rozdwojonymi końcówkani !!!!
POLECA Maria Sharakowa .

;)
4 3 4
2009-12-13T19:58:52+01:00
Reklama papierowych ręczników.

Jedyny niepowtarzalny papierowy ręcznik firmy ,,Fa''. Zawsze niezawodne w razie rozlewu wody, ponieważ nikt ani nic nie zrobi tego lepiej niż papierowe ręczniki Firmy ,,Fa''. Woda wsiąka a podłoga sucha.
3 4 3