Odpowiedzi

2009-12-13T19:42:51+01:00
Mama Mutti
ojciec Vater rodzaj męski
tata Vatti rodzaj męski
matka chrzestna Taufpatin rodzaj żeński, Patin rodzaj żeński
ojciec chrzestny Taufpate rodzaj męski, Pate rodzaj męski
macocha Stiefmutter rodzaj żeński
ojczym Stiefvater rodzaj męski
teściowa Schwiegermutter rodzaj żeński
teść Schwiegervater rodzaj męski
teściowie Schwiegereltern
córka Tochter rodzaj żeński
syn Sohn rodzaj męski
pasierbica Stieftochter rodzaj żeński
pasierb Stiefsohn rodzaj męski
synowa Schwiegertochter rodzaj żeński
zięć Schwiegersohn
babcia Großmutter, Oma rodzaj żeński
dziadek Großvater, Opa rodzaj męski
prababcia Uroma rodzaj żeński
pradziadek Urvater
siostra Schwester f rodzaj żeński
brat Bruder rodzaj męski
siostra przyrodnia Stiefschwester rodzaj żeński
brat przyrodni Stiefbruder rodzaj męski
bratowa Schwägerin rodzaj żeński
szwagier Schwager rodzaj męski
kuzynka Cousine rodzaj żeński
kuzyn Cousin, Vetter
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T19:43:07+01:00
Meine Familie ist klein. Mein Vater ist 38 Jahre und ist ein Arzt. Meine Mutter hat die 37 Jahre und ist Hausfrau. Ich habe zwei Geschwister. Meine Schwester ist 16 Jahre alt und mein Bruder 10 Jahre lang. Obwohl ich 14 Jahre. Wir sind drei Studenten. Wir leben in Warschau.



Moja rodzina jest nieduża. Mój tata ma 38 lat i jest lekarzem. Moja mama natomiast ma 37 lat i jest gospodynia domowa. Mam dwójke rodzeństwa. Moja siostra ma 16 lat, a mój brat 10 lat. Ja natomiast mam 14 lat. My troje jesteśmy uczniami. Mieszkamy w Warszawie.


Mysle ze dobrze. ; ], ale chyba zle zrozumialam o co w tym chodzi ; /
7 2 7
2009-12-13T19:48:29+01:00
Meine Mutter heiBt(Wpisz imie mamy). Sie ist (wiek)Jahre alt. Sie ist (zawód jaki wykonuje).
Mein Vater heiBt (imie taty). Er ist (wiek) Jahre alt. Er ist (zawód jaki wykonuje).

Jeśli masz siostre to:
Meine Schwester heiBt (imie siostry). Sie ist (wiek). Sie ist (Schulerin jeśli jest uczniem, a jeśli starsza to wpisz zawód )

Jeśli masz brata to:
Mein Bruder ist (imie). Er ist (wiek) Jahre alt. Er ist ( i tutaj tak samo jak z siostrą, ale jeśli jest uczniem wpisujesz Schuler)

Jeśli potrzebujesz też babcie, ciotke, wujka itp. to pisz to ci napisze
11 4 11