Mam kilka zadań za najszybsze rozwiązanie dam najlepszą odpowiedz.
1. 20% liczby 80 jest równe:
2.130% liczby 200 jest równe:
3.67,89%liczby 1680 jest mniej więcej (oszacuj):
4.Namiot kosztuje 450zł.Po sezonie jego cenę obniżono 10% cenę namiotu obniżono o:
Szkoła kupiła 25 kalkulatorów po 25zł. za sztukę. Przy kupnie szkoła dostała 10% zniżki.Ile zapłacono za kalkulatory?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:44:12+01:00
1. 20% liczby 80 jest równe: 16
2.130% liczby 200 jest równe:260
3.67,89%liczby 1680 jest mniej więcej (oszacuj):1140
4.Namiot kosztuje 450zł.Po sezonie jego cenę obniżono 10% cenę namiotu obniżono o:45zł
Szkoła kupiła 25 kalkulatorów po 25zł. za sztukę
. Przy kupnie szkoła dostała 10% zniżki.Ile zapłacono za kalkulatory? 562,5zł


pierwszy
2009-12-13T19:47:43+01:00
1.80*02=16
2.200*1,3=260
3.1680*6,789=~1141(dokładnie 1140,552)
4.(Namiot)450*10%=45zł o 45 zł obniżono cenę.
5.(Kalkulatory) 25*25=625
625*10%=62,5
625-62,5=562,5