Odpowiedzi

2009-12-13T19:47:39+01:00
Muzyka w filmie sprawia, że w odpowiednich momentach napięcie rośnie, spowodowane dopasowaną muzyką. Ponadto jest to wzbogacenie filmu o pewną sztukę, sugerującą nam uczucia, które czujemy.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:08:54+01:00
Muzyka w filmie pt. "Epoka Lodowcowa 1" jest bogaty w muzykę. Owa muzyka ma swoje określone zadania w tymże filmie. Po pierwsze w szczytach danych scen podtrzymuje nas w napięciu. Poaza tym sugeruje nam co odczuwają bohaterowie. Jaki nastrój wśród nich panuje. Jeszcze spaja poszczególne części scen oraz naturalnei dynamizuje całą akcje.
2 5 2