Odpowiedzi

2009-12-13T19:52:54+01:00
Samochód jedzie - wektor przyspieszenia w kierunek jazdy, prędkość samochodu w kierunek jazdy, siła hamująca w kierunek przeciwny do jazdy.

Samochód jedzie - wektor przyspieszenia ma taki sam kierunek jak wektor hamowania. Wektor prędkości dalej ma kierunek jazdy samochodu.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:56:19+01:00
Zwroty wektorów przyspieszenia są przeciwne. Prędkośc samochodu maleje, ale wektory biegną w tym samym kierunku. Natomiast siły hamujące mają ten sam zwrot ( do tyłu).
10 3 10
2009-12-14T01:54:07+01:00
Zwrot wektora przyspieszenia jest zgodny ze zwrotem siły hamowania - przeciwnie do kierunku jazdy samochodu.
Zwrot wektora prędkości jest zgodny z kierunkiem jazdy samochodu.
82 4 82