Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T19:51:42+01:00
Tlenek miedzi2+wodór-->tlenek wodoru+miedź
typ reakcji. WYMIANY
substraty.TLENEK MIEDZI I WODÓR
produkty.TLENEK WODORU(WODA) I MIEDŹ
pierwiastki chemiczne..WODÓR I MIEDZ
zwiazki chemiczneTLENEK MIEDZI I TLENEK WODORU
2009-12-13T20:03:09+01:00
Tlenek miedzi 2+wodór-->tlenek wodoru+miedz
rekacja wymiany
tlenek miedzi i wodór
tlenek wodoru i miedz
wodór i miedz
tlenek miedzi i tlenek wodoru