Odpowiedzi

2009-12-13T19:59:22+01:00
Zaginął pies !

W nocy z 23/24 pazdziernika zaginal pies rasy labrador.
Jest on koloru czarnego , ma biala latke za uchem i ma czerwnona obroze.
Znalazce zguby prosze o kontakt na numer 567 890 323.

Dla znalazcy przeznaczona jest wysoka nagroda pieniezna !
1 5 1
2009-12-13T20:02:18+01:00
Ogłoszenie:
Dnia 13 grudnia 2009 r. Zaginął pies ,pięcio mięsięczne szczenię rasy Owczarek Niemiecki krótkowłosy. [ sierść brązowo-czarna] Na szyi miał czerwoną obrożę , z breloczkiem. Pies zgubił się w okolicy osiedla Matejki. Dla znalazcy przewidziana nagroda pieniężna .
Kontakt : telefon : 5055505542.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:04:13+01:00
Ogłoszenie

Wczoraj około godz. 12:00 zginął mi moj pies Azor podczas spaceru. Kiedy zobaczył kota wyrwał mi się i szybko popędził za nim. Nie byłam w stanie go dogonić.
Azor jest dalmateńczykiem. Ma bardzo dużo małych czarnych plamek. Na jego obroży jest napisane :"Jestem Azor. Mieszkam w Warszawie, przy ul.Kwiatowej 7". Na ten adres proszę odprowadzić pieska.
Mój numer kontaktowy: 034 3576888
Za odnalezienie Azora przewidziana jest nagroda pieniężna w wysokości 500zł.

Anna Kowalska
3 3 3