Coś z techniki! ;)

1.Jednostka napięcia ? -
2.Jednostka rezystancji ? -
3.Wielkość charakteryzująca prąd ? -
4.1000kΩ ? -
5.1000 Ω ? -
6.Ważne prawo w fizyce ? -
7.Element potencjometra ? -
8.Charakterystyka rezystancyjna ? -
9.Potencjometr z wałkiem ? -
10. Inaczej opór ? -
11. Sposób łączenia rezystorów ? -

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • mith
  • Początkujący
2009-12-13T20:01:35+01:00
1. Volt
2. Ohm
3. Natężenie
4. megaohm
5. kiloohm
6. duzo mozliwosci, moze ohma?
7. ślizgacz? suwak?
8. liniowa/logarytmiczna
9. nie wiem ;o
10. rezystancja
11. szeregowy/równoległy/mieszany
2009-12-13T20:06:25+01:00
1. 1V /wolt/
2.ohm
3. napiecie-1V/wolt
natezenie - 1A /amper/
4.
5. 1k ohm
6. Kirchoffa
7.- ;>
8.
9. opornik
10. rezystancja
11. np. rownoległy ;D
Krzyżówka xD czyzby str 35/36 cwicz :D ?