Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:03:32+01:00
E) -(-¾)+(-¼)=¾-¼=½
f) -(-0,5)-(½)=½-½=0
g) (-21)-(-15)=-21+15=-6
h) -1,2-[-(-0,5)]=-1,2-[0,5]=-1,2-0,5=-1,7
i) 24-(-15)+(-32)=24+15-32=39-32=7
2009-12-13T20:07:26+01:00
3/4-1/4=1/2
0.5-1/2=0
-21+15=-6
-1.2-0.5=-1.7
24+15-32=7
2009-12-14T00:49:54+01:00
E)-(-¾)+(-¼)= ³/₄ - ¹/₄= ²/₄ =½

f)-(-0,5)-(½)= 0,5 - 0,5 = 0

g)(-21)-(-15)= -21 + 15 = -6

h)-1,2-[-(-0,5)]= -1,2 - 0,5= -1,7

i)24-(-15)+(-32)= 24+15-32=7

POZDRAWIAM :)