Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:01:55+01:00

dane
a=5cm,b=10cm,c=30cm m= 3kg
szukane : d=?

rozwiązanie :
v=a*b*c
V=5*10*30
V=1500cm3
d=m/V
d=3:1500
d=0.002 kg/cm3
1 5 1
2009-12-13T20:03:17+01:00
Gęstość = m/v
V= 5*10*30=1500
M=3kg
gęstość=3kg/1500cm=0,002
gęstość=0,002 ; DD

Nie jestem pewna na 100% tej V .
1 5 1
2009-12-13T20:07:49+01:00
Dane: szukane:
a= 5cm = 0,05m gęstosc
b= 10cm = 0,1m
c= 30 cm = 0,3m
m= 3kg

V=a x b x c
v= 0,05 x 0.1 x 0,3 m = 0,0015m(szesciennego)
gestosc = m/v
gestesc = 3kg/0.0015m=2000km/m(szescienne)