Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:14:38+01:00
W - przyimek
moich -zaimek dzierżawczy
komnatach - rzeczownik przypadek: miejscownik, r. ż
każę - czasownik 1os. l. poj. czas teraźniejszy r.-
palić - czasownik
cedrowym - przymiotnik
drzewem - rzeczownik przypadek: narzędnik, r.n
które - spójnik
pachnie - czasownik
bo - spójnik
wole - czasownik os.1, l. poj., czas.teraźniejszy
w - przyimek
życiu - rzeczownik przypadek: mianownik, r.n
aromat - rzeczownik przypadek: mianownik, r.m
od - przyimek
zaduchów - rzeczownik prypadek: dopełniacz
2009-12-13T20:26:28+01:00
W - przyimek
moich- przymiotnik Msc l.mn r.ż
komnatach Msc l mn r ż
każę - czasownik os 1 l.poj tryb rozkazujący strona czynna cz.teraź
palic czasownik (bezokolicznik)
cedrowym- przymiotnik
drzewem - rzeczownik N. l.poj / mn? r.n
które spojnik
pachnie czasownik l.poj os 3 tryb oznajmujący stona czynna cz.teraź
bo spojnik
wolę czasownik os 1 l.poj czas terazniejszy strona czynna tryb oznajmujący
w przyimek
zyciu rzeczownik N.l.poj r n
aromat B. l poj r m
od
zaduchów N. l.mn r.ż